woensdag 26 december 2018

Sfeervol afscheid van een droomjob

Op zaterdag 29 december 2018 nodig ik u vanaf 20.00u graag uit in GC Colomba (Wijngaardstraat 1 te 3070 Kortenberg) voor een sfeervol afscheidsfeest bij het einde van mijn mandaat als burgemeester van Kortenberg.

Gedurende 36 jaar mocht ik de inwoners van Kortenberg vertegenwoordigen in het OCMW (nu Welzijnshuis), de gemeenteraad en het schepencollege van onze gemeente.  18 jaar mocht ik de mooiste functie uitoefenen die er in de politiek bestaat: burgemeester.

Maar nu is het tijd voor een aflossing van de wacht. Ik heb de gemeentelijke politiek nooit beschouwd als een 'verworven recht' en ik heb er mij altijd voor gehoed om niet te vergroeien met mijn functie. Daarom ben ik blij en fier dat onze gemeente vanaf 1 januari 2019 in goede handen is met mijn opvolgster, Alexandra Thienpont, en met een dynamische, positieve groep van zowel vertrouwde, als ook nieuwe en jonge vertegenwoordigers in de gemeenteraad en in het schepencollege.

Het is de moeite waard om langs te komen op dat afscheidsfeestje, want ik heb een topgroep uitgenodigd om op de scène te staan.  Dat optreden begint om 21.00u en duurt tot ongeveer 22.30u.

Dit concert bied ik graag op mijn kosten aan, omdat ik zelf een superfan ben van de band in kwestie.

Het zou me zeer veel plezier doen om u op dit afscheidsfeest te mogen verwelkomen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten