dinsdag 10 januari 2017

Hendrik Trappeniers kiest bewust voor Welzijnshuis


Na het ontslag van Koen Van Roey (CD&V) als gemeenteraadslid, kwam Hendrik Trappeniers (CD&V) als eerste in aanmerking om hem in de gemeenteraad op te volgen.

Hendrik Trappeniers is als OCMW-raadslid, als lid van het Vast Bureau en als plaatsvervangend voorzitter, een vaste waarde in het Welzijnshuis.  Hij gaf er zeer bewust de voorkeur aan om voluit zijn kennis en ervaring ten dienste te blijven stellen van het Welzijnshuis én om op die manier een andere collega te laten plaatsnemen in de gemeenteraad.

Hendrik formuleerde het zo: “Na rijp beraad heb ik besloten dat ik meer voor de Kortenbergse inwoner kan betekenen met mijn ervaring in het Vast Bureau en als plaatsvervangend voorzitter dan als gemeenteraadslid.  Ik laat dan deze mogelijkheid aan mij voorbijgaan om beter de Kortenbergse inwoner te kunnen dienen.”
Mensen die ervoor kiezen om in stilte en grotendeels achter de schermen te werken, eerder dan zichzelf in het centrum van de belangstelling te plaatsen, verdienen onze bewondering en ons respect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten